Datasis Tercih Rehberi

Üniversite Türü

ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ

Web : http://www.ardahan.edu.trTelefon : 04782115000Mail : pdb@ardahan.edu.trİl : ARDAHAN
Bilgiler Temmuz 2015 ÖSYM verilerine aittir.
Ardahan İnsani Bilimler ve Edebiyat FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
ArkeolojiTürkçe450 / 15Yeni BölümTM-3
Arkeoloji (İÖ)Türkçe450 / 10Yeni BölümTM-3
Çağdaş Türk Lehçeleri ve EdebiyatlarıTürkçe450 / 12288,24TS-2
Rus Dili ve EdebiyatıTürkçe430 / 7Yeni BölümDİL-3
TarihTürkçe460 / 9299,55TS-2
Tarih (İÖ)Türkçe460 / 11288,30TS-2
Türk Dili ve EdebiyatıTürkçe460 / 1323,87TS-2
CoğrafyaTürkçe450 / 1Yeni BölümTS-1
Türk Dili ve Edebiyatı (İÖ)Türkçe460 / 8311,65TS-2

İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Eşit Ağırlıklı ProgramlarTürkçe4260 / 26214,65TM-2
Eşit Ağırlıklı Programlar (İÖ)Türkçe4260 / 1450,00TM-2

Mühendislik FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Gıda MühendisliğiTürkçe445 / 390,00MF-4

Ardahan Sağlık Hizmetleri Meslek YüksekokuluDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Tıbbi Dokümantasyon ve SekreterlikTürkçe216 / 3326,54YGS-3

Ardahan Sosyal Bilimler Meslek YüksekokuluDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanlığıTürkçe218 / 7221,97YGS-4
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı (İÖ)Türkçe218 / 100,00YGS-4
Halkla İlişkiler ve TanıtımTürkçe212 / 5244,98YGS-4
İşletme YönetimiTürkçe212 / 80,00YGS-6
Maliye (İÖ)Türkçe212 / 4189,90YGS-6
Muhasebe ve Vergi UygulamalarıTürkçe214 / 80,00YGS-6
Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik (İngilizce)İngilizce230 / 14262,71YGS-3
MaliyeTürkçe212 / 3230,58YGS-6

Ardahan Teknik Bilimler Meslek YüksekokuluDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Bilgisayar ProgramcılığıTürkçe216 / 3195,20YGS-1
Elektrik (İÖ) (Bk.347)Türkçe212 / 2250,00YGS-1
Gıda TeknolojisiTürkçe28 / 40,00YGS-2

Çıldır Meslek YüksekokuluDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Dış TicaretTürkçe28 / 70,00YGS-6
LojistikTürkçe216 / 8206,93YGS-6

Göle Meslek YüksekokuluDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Listelenecek Bölüm Bulunamadı.

KURUMSAL

YARARLI LİNKLER

PROGRAMLAR

Sosyal Medya

datasis Facebook

datasis Twitter

datasis Google

"Değer Katar"

Copyright © 2016 Dersonet Okul Kolej Yönetim Programı
Datasis Yazılım Donanım İletişim Yayıncılık Eğitim ve Sınav Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. (BİL-KOD :1191)

Tercih Rehberi 2019 AYT TYT Puan ve Başarı Sıralama Hesaplama puan

DATASİS olarak, öğrencilerin, velilerin ve öğretmenlerin endişesiz bir tercih dönemi geçirebilmeleri için, uzun yılların deneyimi ile ESNEK, PRATİK, HIZLI ve de birçok parametreye göre listeleme yapabilen GÜVENİLİR bir Tercih Programı – Sistem hazırladık.

Web Tabanlı DERSONET Tercih Rehberi, dar bir zaman diliminde OSYM tarafından yayınlanan verilerin, sisteme doğru olarak yüklenmesini sağlayacak teknik bir alt yapıya sahiptir. Web Tabanlı olması nedeniyle kolay, HIZLI ve GÜVENİLİR bir güncellenme imkanına sahiptir.

Tercih Listesi oluştururken kullanılabilecek temel değişkenler; TYT, MF, TM, TS ve DİL puanlarına göre tercih yapılabilir. ÖSYM kılavuzunda yer alan başarı sıralarına göre tercih yapılabilir. Puan, Aralıklı Puan, Puanı Olmayanlar ve Ek Puana göre tercih yapılabilir. Tablo 4, Tablo 3A, Tablo 3B bazında tercih yapılabilir. Coğrafi Bölge, İl, Üniversite, Alan ve Bölüme göre tercih yapılabilir. OBP, Burs, Eğitim Süresi ve İkinci Öğretime göre tercih yapılabilir. Devlet, Devlet Özel Statü, Vakıf, Kıbrıs, Yurtdışı ve Askeri Üniversite türlerine göre tercih yapılabilir.

Temel Eğitimden Ortaöğretime geçişteki yeni uygulamalar, öğrencilerin okullarında girmekte oldukları yazılılardan bir tanesinin daha denetimli bir şekilde ortak yapılmasından ibarettir. Öğrenci başarısının anlık performansa dayalı olarak değil geniş bir zaman dilimine yayılarak belirlenmesini sağlayan bu uygulama; telafi imkânının sağlanması, merkezî ortak sınavların iki okul gününde yapılması, ortak sınavların, sınav gününe kadar işlenen konuları kapsayacak olması, merkezi sınavların süresinin bir yazılı süresi kadar olması, yanlış cevapların doğru cevapları etkilememesi, merkezî sınavların ilerleyen zamanlarda açık uçlu soruları da içerecek olması, her öğrencinin sınavlara kendi okullarında girebilmesi gibi yenilikleri içermektedir.