Datasis Tercih Rehberi

Üniversite Türü

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ

Web : http://www.ikc.edu.trTelefon : 02323293535Mail : rektorluk@ikc.edu.trİl : İZMİR
Bilgiler Temmuz 2015 ÖSYM verilerine aittir.
Diş Hekimliği Fakültesi (İngilizce)DilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Diş Hekimliği Fakültesi (İngilizce)İngilizce550 / 447,92MF-3

İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
İktisatTürkçe440 / 2289,87TM-1
İşletmeTürkçe440 / 3282,99TM-1
Siyaset Bilimi ve Kamu YönetimiTürkçe440 / 3339,26TM-2
Uluslararası İlişkilerTürkçe440 / 4323,30TM-2
MaliyeTürkçe440 / 1303,66TM-1

İslami İlimler FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
İslami İlimlerTürkçe4140 / 9346,97YGS-4

Mühendislik ve Mimarlık FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Biyomedikal Mühendisliği (İngilizce)İngilizce440 / 1377,22MF-4
Harita Mühendisliği (İngilizce)İngilizce440 / 338,66MF-4
İnşaat Mühendisliği (İngilizce)İngilizce440 / 375,26MF-4
Makine Mühendisliği (İngilizce)İngilizce445 / 360,66MF-4
Malzeme Bilimi ve Mühendisliği (İngilizce)İngilizce440 / 1276,35MF-4
Mekatronik Mühendisliği (İngilizce)İngilizce440 / 3359,16MF-4
Elektrik-Elektronik Mühendisliği (İngilizce)İngilizce445 / 1375,89MF-4

Sağlık Bilimleri FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Beslenme ve DiyetetikTürkçe460 / Yeni BölümMF-3
HemşirelikTürkçe4160 / 3311,90MF-3

Sosyal ve Beşeri Bilimler FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
FelsefeTürkçe440 / 2279,88TM-3
Medya ve İletişimTürkçe440 / 2348,22TS-1
PsikolojiTürkçe480 / 1Yeni BölümTM-3
TarihTürkçe440 / 6336,34TS-2
Türk Dili ve EdebiyatıTürkçe440 / Yeni BölümTS-2
Türk İslam ArkeolojisiTürkçe420 / 5Yeni BölümTM-3
SosyolojiTürkçe440 / 5327,50TM-3

Su Ürünleri FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Listelenecek Bölüm Bulunamadı.

Tıp FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Tıp FakültesiTürkçe6126 / 472,59MF-3

Turizm FakültesiDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Gastronomi ve Mutfak Sanatları (İngilizce)İngilizce440 / 1Yeni BölümTS-1
Turizm RehberliğiTürkçe431 / 1317,96DİL-1
Turizm İşletmeciliği (İngilizce)İngilizce441 / 3267,11TM-1

Sağlık Hizmetleri Meslek YüksekokuluDilSüre2015 Kont./2014 Ek Kont.Taban PuanPuan Türü
Ağız ve Diş SağlığıTürkçe216 / 2390,40YGS-2
FizyoterapiTürkçe216 / 1385,70YGS-2
İlk ve Acil YardımTürkçe216 / 387,75YGS-2
Yaşlı BakımıTürkçe216 / 2261,36YGS-2

KURUMSAL

YARARLI LİNKLER

PROGRAMLAR

Sosyal Medya

datasis Facebook

datasis Twitter

datasis Google

"Değer Katar"

Copyright © 2016 Dersonet Okul Kolej Yönetim Programı
Datasis Yazılım Donanım İletişim Yayıncılık Eğitim ve Sınav Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. (BİL-KOD :1191)

Tercih Rehberi 2019 AYT TYT Puan ve Başarı Sıralama Hesaplama puan

DATASİS olarak, öğrencilerin, velilerin ve öğretmenlerin endişesiz bir tercih dönemi geçirebilmeleri için, uzun yılların deneyimi ile ESNEK, PRATİK, HIZLI ve de birçok parametreye göre listeleme yapabilen GÜVENİLİR bir Tercih Programı – Sistem hazırladık.

Web Tabanlı DERSONET Tercih Rehberi, dar bir zaman diliminde OSYM tarafından yayınlanan verilerin, sisteme doğru olarak yüklenmesini sağlayacak teknik bir alt yapıya sahiptir. Web Tabanlı olması nedeniyle kolay, HIZLI ve GÜVENİLİR bir güncellenme imkanına sahiptir.

Tercih Listesi oluştururken kullanılabilecek temel değişkenler; TYT, MF, TM, TS ve DİL puanlarına göre tercih yapılabilir. ÖSYM kılavuzunda yer alan başarı sıralarına göre tercih yapılabilir. Puan, Aralıklı Puan, Puanı Olmayanlar ve Ek Puana göre tercih yapılabilir. Tablo 4, Tablo 3A, Tablo 3B bazında tercih yapılabilir. Coğrafi Bölge, İl, Üniversite, Alan ve Bölüme göre tercih yapılabilir. OBP, Burs, Eğitim Süresi ve İkinci Öğretime göre tercih yapılabilir. Devlet, Devlet Özel Statü, Vakıf, Kıbrıs, Yurtdışı ve Askeri Üniversite türlerine göre tercih yapılabilir.

Temel Eğitimden Ortaöğretime geçişteki yeni uygulamalar, öğrencilerin okullarında girmekte oldukları yazılılardan bir tanesinin daha denetimli bir şekilde ortak yapılmasından ibarettir. Öğrenci başarısının anlık performansa dayalı olarak değil geniş bir zaman dilimine yayılarak belirlenmesini sağlayan bu uygulama; telafi imkânının sağlanması, merkezî ortak sınavların iki okul gününde yapılması, ortak sınavların, sınav gününe kadar işlenen konuları kapsayacak olması, merkezi sınavların süresinin bir yazılı süresi kadar olması, yanlış cevapların doğru cevapları etkilememesi, merkezî sınavların ilerleyen zamanlarda açık uçlu soruları da içerecek olması, her öğrencinin sınavlara kendi okullarında girebilmesi gibi yenilikleri içermektedir.